Google


normal_post - مشتری در مقصد است نه در مبدا - متا نویسنده موضوع: مشتری در مقصد است نه در مبدا  (دفعات بازدید: 1051 بار)

0 کاربر و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.

آفلاین کـوکـبـی

  • هیات موسس
  • *****
  • index - مشتری در مقصد است نه در مبدا - متا
  • تعداد ارسال: 2.906
  • متا امتیاز 2323493 تومان
  • لیست کدهای من
  • تشکر و اهداء امتیاز به کـوکـبـی
  • رای برای مدیریت : 61
  • انسان شکست نمي خورد بلکه دست از تلاش بر ميدارد
  • تخصص: Information Is Power
  • استان / شهر: البرز
  • سپاس شده از ایشان: 408
  • سپاس کرده از دیگران: 582
xx - مشتری در مقصد است نه در مبدا - متا
مشتری در مقصد است نه در مبدا
« : ۲ آذر ۱۳۹۰ - ۰۳:۰۳:۵۱ »
سلام

بر اساس مفاهیم بازاریابی نوین زمانیکه نیازی بوجود می آید بازاریابی آغاز می شود نه زمانیکه تولید پایان می یابد حال همیشه زمانیکه یک کارآفرین نیازی را شناسایی نمود باید توجه داشته باشد  مشتری در مقصد است نه در مبدا .

موجب خوشحالیست دوستان گرامی نظرات خود را ارائه فرمایند .

                                                                       شاد و استوار باشید

Linkback: http://irmeta.com/meta/b2116/t8769/
از قوانین ساده من:
قبل از هر اقدام، یک تصویر سازی مثبت در ذهن، معجزه گر است.
نمی خواهم در مورد هیچ کس قضاوتی بکنم و آنرا در این دنیا به قضات و در آن دنیا به خدا وا می گذارم.

آموخته ام که به هر چه یقین داشته باشی واقع خواهد شد و این همان ایمان من است ... و ...
And slowly, you come to realize... It's all as it should be...

نردبان این جهان ما و منیست....عاقبت این نردبان افتادنیست لاجرم هر کس که بالاتر نشست....استخوانش سخت تر خواهد شکست (مولانا)

دفتر تلفن مشاغل سامانه پیام کوتاه ویژه اعضای دفتر تلفن مشاغل     شبکه تجارت الکترونیک البرز

آفلاین کـوکـبـی

  • هیات موسس
  • *****
  • index - مشتری در مقصد است نه در مبدا - متا
  • تعداد ارسال: 2.906
  • متا امتیاز 2323493 تومان
  • لیست کدهای من
  • تشکر و اهداء امتیاز به کـوکـبـی
  • رای برای مدیریت : 61
  • انسان شکست نمي خورد بلکه دست از تلاش بر ميدارد
  • تخصص: Information Is Power
  • استان / شهر: البرز
  • سپاس شده از ایشان: 408
  • سپاس کرده از دیگران: 582
xx - مشتری در مقصد است نه در مبدا - متا
پاسخ : مشتری در مقصد است نه در مبدا
« پاسخ #1 : ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹:۳۶ »
سلام و درود

مدتیست که از این ارسال بنده می گذرد به نظرم رسید مواردی را در این باره مطرح نمایم.

در این مدت اقدامات و فعالیتهای زیادی توسط هر یک از ما صورت گرفته که ممکن است آنرا تا پایان ادامه نداده باشیم و مشخصا منظور بنده رخداد همین سرنوشت برای کسب و کارها بوده است.

در همین مدتی که از ارسالم می گذرد با مخترعان، کارآفرینان یا متخصصین زیادی آشنا شده ام که کسب و کار آنها دچار مرگ زودرس شده است.

حال سوال این است چرا چنین اتفاقی افتاده است؟ موضوع این ارسال بنده پاسخ همین سوال است
"مشتری در مقصد است نه در مبدا یا میانه راه"

احتمالا حال که این پاسخ را خوانده اید در جوابم گفته اید " این که مشخص و واضح است نیازی به گفتن نبود "

درست می فرمایید اما اگر بپذیریم که قضیه این قدر ساده است پس نکته کار کجاست که عزیزانی که بعضا در توانایی، خود یک مثال بوده اند به طوریکه برخی اختراع ثبت نموده و عده ای دیگر در وادی کارآفرینی یا خوداشتغالی علی رغم داشتن مکنت و توانایی مالی یا متخصصینی که با وجود برخورداری از توانایی های مالی و تخصصی قابل اتکا بازهم توفیق لازم را نیافتند؟

                                                                 با آرزوی سربلندی


از قوانین ساده من:
قبل از هر اقدام، یک تصویر سازی مثبت در ذهن، معجزه گر است.
نمی خواهم در مورد هیچ کس قضاوتی بکنم و آنرا در این دنیا به قضات و در آن دنیا به خدا وا می گذارم.

آموخته ام که به هر چه یقین داشته باشی واقع خواهد شد و این همان ایمان من است ... و ...
And slowly, you come to realize... It's all as it should be...

نردبان این جهان ما و منیست....عاقبت این نردبان افتادنیست لاجرم هر کس که بالاتر نشست....استخوانش سخت تر خواهد شکست (مولانا)

دفتر تلفن مشاغل سامانه پیام کوتاه ویژه اعضای دفتر تلفن مشاغل     شبکه تجارت الکترونیک البرز


اشتراک گذاری از طریق facebook اشتراک گذاری از طریق linkedin اشتراک گذاری از طریق twitter