Google


normal_post - نکاتی در مدیریت - متا نویسنده موضوع: نکاتی در مدیریت  (دفعات بازدید: 1103 بار)

0 کاربر و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.

آفلاین حمید رستمی

xx - نکاتی در مدیریت - متا
نکاتی در مدیریت
« : ۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۹:۱۹ »
نکته در مديريت(بخش 1‏‎)‎
‏1- در انجام كارها روي شيوه‌اي خاص تأكيد نكنيد. شايد كسي بتواند از مسير كوتاه‌تر و بهتري شما را به مقصد برساند. ‏
‎2- ‎توجه داشته باشيد دانش و تجربه، هيچ كدام به تنهايي رهگشا نيستند،‎ ‎مثل اكسيژن و هيدروژن كه از تركيب معيني از ‏آنها هواي تنفس ما تأمين مي‌شود،‎ ‎مي‌توان با آميختن دانش و تجربه، راهكارهاي حياتي و استثنايي خلق كرد‎.‎
‎3- ‎از هر فرصتي براي استخدام و به كارگيري افراد برجسته استفاده‎ ‎كنيد‎.‎
‎4- ‎به خاطر داشته باشيد رعايت استانداردهاي محيط كار در كارايي‎ ‎كارمندان مؤثر است‎.‎
‎5- ‎با فرق گذاشتن بيهوده بين افراد گروه، انگيزه كاري آنها را از بين‎ ‎نبريد‎.‎
‎6- ‎از مشورت و نظرخواهي با نيروي جوان ابايي نداشته باشيد‎.‎
‎7- ‎با رفتارهاي ضد و نقيض، اعتماد زيردستان را از خود سلب نكنيد‎.‎
‎8- ‎در به وجود آوردن فضاي رقابتي سالم، كوشا باشيد‎.‎
‎9- ‎براي ارتقاي سطح دانش كارمندان و افزايش بهره‌وري آنان، كلاسهاي‎ ‎آموزشي ترتيب دهيد و از لوازم كمك آموزشي ‏بهره گيريد‎.‎
‎10- ‎دقت كنيد كه توبيخ كارمند خطاكار، بايد متناسب با اشتباهاتش‎ ‎تعيين شود‎.‎
‎11- ‎مطمئن شويد مأمور خريدي كه براي سازمان در نظر گرفته‌ايد، علاوه‎ ‎بر كارداني و رعايت اصول درست بازاريابي، ‏مورد اعتماد، زرنگ و خوش‌سليقه نيز هست و‎ ‎همان‌گونه كه بر قيمت كالاها توجه دارد، بر زيبايي و كيفيت آنها نيز ‏اهميت‎ ‎مي‌دهد‎.‎
‎12- ‎در صورت لزوم با قاطعيت نه بگوييد‎.‎
‎13- ‎سعي كنيد با اصول ساده روانشناسي آشنا شويد‎.‎
‎14- ‎طوري رفتار كنيد كه ديگران شما را به عنوان الگو انتخاب كنند و آينده كاري‎ ‎دلخواه خود را در قالب شخصيت شما ‏مجسم كنند‎.‎
‎15- ‎هرگز در حضور كارمندان با ديگر معاشرين خود، پشت سر افراد بدگويي نكنيد‎.‎
‎16- ‎رعايت سلسله مراتب كاري را به مسئولين و سرپرستان گوشزد كنيد‎.‎
‎17- ‎براي آزمودن كارمندانتان با آزمايشهاي فاقد ارزش و بي‌اساس،‎ ‎شخصيت آنان را زير سؤال نبريد‎.‎
‎18- ‎با شروع به موقع جلسات، وقت‌شناسي را عملاً به حاضرين‎ ‎بياموزيد‎.‎
‎19- ‎براي گيراتر شدن سخنان خود، هميشه چند عبارت كليدي از بزرگان و‎ ‎افراد برجسته در ذهن داشته باشيد و در موقع ‏لزوم آنها را به كار ببريد‎.‎
‎20- ‎در انجام كارها به سه نكته بيش از بقيه نكات توجه كنيد: اعتماد‎ ‎به نفس، اعتماد به نفس، اعتماد به نفس‎. ‎



Linkback: https://irmeta.com/meta/b212/t4440/
امروز را با خدا قدم برداریم و فردا را به او بسپاریم


اشتراک گذاری از طریق facebook اشتراک گذاری از طریق linkedin اشتراک گذاری از طریق twitter

xx
نکاتی از کتاب آینده مدیریت(The future of Management)نویسندگان گری همل و بیل بری

نویسنده mehdi seidabadi

1 پاسخ ها
1585 مشاهده
آخرين ارسال ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۷:۱۰
توسط nader_abdolahi
xx
ایران شناسی؛ الزام تحقق مدیریت اقتضایی (مدیریت هویت‌گرا)

نویسنده اکبرزاده

0 پاسخ ها
2127 مشاهده
آخرين ارسال ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۹:۳۱
توسط اکبرزاده
xx
ارتباط بین مدیریت کیفیت و مدیریت دانایی

نویسنده اکبرزاده

0 پاسخ ها
1268 مشاهده
آخرين ارسال ۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۲:۱۳
توسط اکبرزاده
xx
روش‌های غلط مدیریت

نویسنده اکبرزاده

0 پاسخ ها
1016 مشاهده
آخرين ارسال ۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۲:۴۶
توسط اکبرزاده
xx
« مدیریت در قرن ۲۱ »

نویسنده اکبرزاده

0 پاسخ ها
1463 مشاهده
آخرين ارسال ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۹:۳۹
توسط اکبرزاده
xx
مدیریت

نویسنده اکبرزاده

6 پاسخ ها
2659 مشاهده
آخرين ارسال ۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۷:۲۹
توسط اکبرزاده