Google


normal_post - رهبری هزینه - استراتژی تمایز - استراتژی تمرکز - متا نویسنده موضوع: رهبری هزینه - استراتژی تمایز - استراتژی تمرکز  (دفعات بازدید: 904 بار)

0 کاربر و 2 مهمان درحال دیدن موضوع.

آفلاین کـوکـبـی

  • هیات موسس
  • *****
  • index - رهبری هزینه - استراتژی تمایز - استراتژی تمرکز - متا
  • تعداد ارسال: 2.906
  • متا امتیاز 2323493 تومان
  • لیست کدهای من
  • تشکر و اهداء امتیاز به کـوکـبـی
  • رای برای مدیریت : 61
  • انسان شکست نمي خورد بلکه دست از تلاش بر ميدارد
  • تخصص: Information Is Power
  • استان / شهر: البرز
  • سپاس شده از ایشان: 408
  • سپاس کرده از دیگران: 582
سلام
به اختصار مواردی را از نگاه پورتر در سه تفاوت (مزیت) رقابتی عرض می کنم
رهبری هزينه ، استراتژی تمايز و استراتژی تمرکز

از ديدگاه پورتر استراتژی ها اين امکان را به سازمان مي دهند که از سه مبنای متفاوت از مزيت هاي رقابتی بهره گيرد.
آن ها عبارتند از :
رهبري هزينه
استراتژی تمايز
استراتژی تمرکز
اين سه مبنا استراتژی های ژنريک يا عمومی نام دارند.

در استراتژی رهبری هزينه شرکت اقدام به توليد و عرضه محصولات استاندارد مي کند که بهاي تمام شده هر واحد براي مشتري (کسي که نسبت به قيمت حساسيت دارد) کاهش مي يابد.

منظور از استراتژی تمايز اين است که محصولات يا خدماتی ارائه شوند که در صنعت مورد نظر به عنوان محصول يا خدمتی منحصر بفرد تلقی گردند و به مشتريانی عرضه شوند که به قيمت حساسيت چندانی نشان نمی دهند.

مراد از استراتژی تمرکز توجه بر محصولات و خدمات خاص اين است که نيازهای گروه های کوچکی از مصرف کنندگان تأمين شود.


Linkback: http://irmeta.com/meta/b195/t19952/
از قوانین ساده من:
قبل از هر اقدام، یک تصویر سازی مثبت در ذهن، معجزه گر است.
نمی خواهم در مورد هیچ کس قضاوتی بکنم و آنرا در این دنیا به قضات و در آن دنیا به خدا وا می گذارم.

آموخته ام که به هر چه یقین داشته باشی واقع خواهد شد و این همان ایمان من است ... و ...
And slowly, you come to realize... It's all as it should be...

نردبان این جهان ما و منیست....عاقبت این نردبان افتادنیست لاجرم هر کس که بالاتر نشست....استخوانش سخت تر خواهد شکست (مولانا)

دفتر تلفن مشاغل سامانه پیام کوتاه ویژه اعضای دفتر تلفن مشاغل     شبکه تجارت الکترونیک البرز


اشتراک گذاری از طریق facebook اشتراک گذاری از طریق linkedin اشتراک گذاری از طریق twitter
 


anything