Google


normal_post - درگیری ذهنی و مشارکت مصرف کننده  - متا نویسنده موضوع: درگیری ذهنی و مشارکت مصرف کننده  (دفعات بازدید: 405 بار)

0 کاربر و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.

آنلاین کـوکـبـی

  • هیات موسس
  • *****
  • index - درگیری ذهنی و مشارکت مصرف کننده  - متا
  • تعداد ارسال: 2.906
  • متا امتیاز 2323493 تومان
  • لیست کدهای من
  • تشکر و اهداء امتیاز به کـوکـبـی
  • رای برای مدیریت : 61
  • انسان شکست نمي خورد بلکه دست از تلاش بر ميدارد
  • تخصص: Information Is Power
  • استان / شهر: البرز
  • سپاس شده از ایشان: 408
  • سپاس کرده از دیگران: 582
clip - درگیری ذهنی و مشارکت مصرف کننده  - متا
درگیری ذهنی و مشارکت مصرف کننده
« : ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۱۴ »
سلام

مقاله ذیل در خصوص درگیری ذهنی مصرف کننده
What’s Consumer Involvement?

تقدیم می گردد

چکیده:
یکی از مسایلی که در فرآیند تصمیم گیری محصول توسط مشتریان تاثیر گذار است، در گیری یا پیچیدگی ذهنی محصول است.
درگیری ذهنی مصرف کننده به عنوان اهمیت شخصی درک شده است یا علاقه مرتبط با اکتساب ، مصرف و کناره گذاری کالا خدمت یا ایده تعریف می شود.

هدف از نگارش این مقاله آشنایی خواننده با درگیری ذهنی مصرف کننده و مفاهیم مرتبط با آن است.

Linkback: http://irmeta.com/meta/b202/t19901/
از قوانین ساده من:
قبل از هر اقدام، یک تصویر سازی مثبت در ذهن، معجزه گر است.
نمی خواهم در مورد هیچ کس قضاوتی بکنم و آنرا در این دنیا به قضات و در آن دنیا به خدا وا می گذارم.

آموخته ام که به هر چه یقین داشته باشی واقع خواهد شد و این همان ایمان من است ... و ...
And slowly, you come to realize... It's all as it should be...

نردبان این جهان ما و منیست....عاقبت این نردبان افتادنیست لاجرم هر کس که بالاتر نشست....استخوانش سخت تر خواهد شکست (مولانا)

دفتر تلفن مشاغل سامانه پیام کوتاه ویژه اعضای دفتر تلفن مشاغل     شبکه تجارت الکترونیک البرز


اشتراک گذاری از طریق facebook اشتراک گذاری از طریق linkedin اشتراک گذاری از طریق twitter

xx
اخلاق و ارتباطات در رفتار مصرف‌کننده

نویسنده امیر شهباززاده

4 پاسخ ها
3651 مشاهده
آخرين ارسال ۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۵:۳۶
توسط امیر شهباززاده
xx
کلینیک بازاریابی و تبلیغات، رفتار مصرف کننده

نویسنده A.Ehsani

0 پاسخ ها
2558 مشاهده
آخرين ارسال ۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۶:۰۷
توسط A.Ehsani
xx
انتخاب مصرف کنندگان

نویسنده کـوکـبـی

4 پاسخ ها
2786 مشاهده
آخرين ارسال ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۶:۴۷
توسط کـوکـبـی